Gadżety reklamowe dla firm są już elementem naszej biznesowej codzienności, ale warto zaznaczyć, że ich wykorzystanie może być skuteczne na dwa sposoby. Pierwszy z nich to prezencja gadżetów przez sama firmę, a drugi obejmuje gadżety reklamowe dla firm wręczane klientom w charakterze prezentów poprawiających wizerunek firmy. Te dla elementy nie są naturalnie całkowicie rozłączne.
Gadżety reklamowe dla firm
Typowe gadżety reklamowe dla firm, z których będą korzystały same firmy w celu uzyskania lepszej prezencji, to elementy wyposażenia biura czy samego pracownika. Takim gadżetem reklamowym dla firm może być na przykład firmowa papeteria połączona z długopisami, teczkami i wszystkimi innymi szeroko rozumianymi elementami papierniczymi. Wszystko to będzie miało kolorystykę oraz logo firmy. W ten sposób wchodzący do biura klient będzie widział, że firma jest bytem totalnym, a nie tylko incydentalnym.
Gadżety reklamowe od firm
Drugie podejście do gadżetów reklamowych dla firm skupia się na ich oferowaniu wszelkiego rodzaju klientom i partnerom firmy, także tym wciąż potencjalnym. Zadaniem gadżetów reklamowych dla firm jest przede wszystkim budowanie świadomości marki połączone z kreowaniem ich odpowiedniego wizerunku poprzez sprawienie klientowi uciechy z otrzymania prezentu. Ważne jest, by były to rzeczy dopasowane do rangi klienta, więc na przykład na targach możemy rozdawać baloniki dla dzieci w kolorach firmy, klientom do umowy możemy dodawać kubki na kawę, a szefowi firmy-kontrahenta wręczymy wysokiej klasy pióro odnoszące się estetycznie do naszej firmy.
Czytaj dalej